Drobnější aktivity v roce 2017

VIII. hudební léto s Collegiem

12. - 20. srpna 2017

Biologicko - dynamický statek Fořt v Podkrkonoší

Pro léto 2017 je přichystán v pořadí již osmý ročník prázdninového hudebního setkání současných nebo bývalých členů Collegia, jejich rodin a hudebních přátel nejen z okruhu waldorfské pedagogiky.

Místem pobytu je po dobrých zkušenostech opět biologicko - dynamický statek Fořt pod Černou horou v Krkonoších.
Kdo náhodou chyběl, může si nastudovat stručný popis místa.

Program po loňské dobré zkušenosti poběží opět dle změněného organizačního modelu.
Dopolední blok bude dělen na společnou hudební práci s dětmi a manuální práci rodičů a dětí pro statek. Proto nezapomeňte přibalit vhodné oblečení i obutí pro ne vždy čistou práci na poli nebo ma statku.
Odpolední čas pak věnujeme hudebním aktivitám rodičů za předpokladu, že si vždy jedna dvojice rodičů připraví program pro děti.
Hlídání bude zajištěno v tuto dobu i dopoledne pouze omezeně pro mladší přeškoláky "babičkami".


Zásluhou prodloužené doby pobytu opět plánujeme učinit středu volným dnem pro celodenní výpravu rodin do hor - pokud se na začátku pobytu nedohodneme jinak.



Příjezd
sobota 12. srpna 2017 do 18 hodin (večeře již společná)


Odjezd
neděle 20. srpna 2017 po obědě
Tento rozvrh pobytu je - stejně jako vloni - možný jen díky závazku, že vyklidíme ráno pokoje a pomůžeme Agnes uklidit a připravit všechny prostory tak, aby odpoledne mohli přijet další hosté a domácí zvládli celkové zkulturnění obytných prostor.


Co můžete očekávat aneb předpokládaný program

    7,30 - 8,30 snídaně v jídelně Hostinského domu
    9,00 - 9,45 splečný hudební program pro rodiče a děti
    10,00 - 11,00 společné muzicírování zkušenějších hudebníků (starší děti a rodiče)
    11,30 - 12,30 manuální práce dětí s rodiči pro statek nebo komorní ansámbly dle počasí a domluvy
    12,30 oběd v Hostinském domě
    odpoledne individuální rodinný program nebo tvořivé dílny dle nabídky účastníků, individuální hudební činnosti, individuální manuální pomoc na statku
    18,30 společná večeře
    21,00 možnost společného nebo individuálního uměleckého či jiného programu dle chuti, sil a potřeby

V sobotu 20. 8. v 17 hodin možnost veřejného vystoupení v nově otevřené hudebně (dle společné porady)

Navržený program může být ev. na místě časově upraven po společné domluvě.


Hudební náplň
Ve společné části budeme pracovat s modrými notami Písničky pro společné letní hraní a zpívání (přivezte prosím z loňska, kdo vlastníte). Nově pak budeme studovat písničky ze druhého dílu tohoto sborníku (k dispozici na místě) Další noty podle zaměření souborů a zájmu budou jako obvykle k dispozicina místě.

Vedoucí ev. instrumentálních skupin zůstávají beze změn - Zuzka Poláčková a Mojmír Poláček


Ubytování

  • Kategorie Hostinský dům (čtyř - mnohalůžkové pokoje, na postelích s lůžkovinami (povlečení nebo spacáky s sebou), sociální zařízení společné v patře
    Ceny za noc: 130,- dospělí, 100,- školní děti, 70,- předškolní děti, děti do dvou let zdarma
    Rozvrstvení pokojů pro rodiny bude podobné jako v jiných letech, měli bychom se pohodlně vejít.
  • Kategorie stan - (v parku v areálu statku, sociální zázemí společné v Hostinském domě)
    Ceny za noc: 0,-

Stravování
snídaně, oběd a večeře v jídelně Hostinského domu, využívají se sezonní produkty statku, strava je jednoduchá, leč převážně ve skutečné biokvalitě
Ceny celodenní penze: 195 dospělí, 150 školáci, 110 předškoláci, dítky do dvou let zdarma
Po jídle umýváme nádobí a ev. pomáháme s kampaňovitými pracemi (nejčastěji škrábání brambor nebo čištění zeleniny)

Účastnický příspěvek
200 korun za umělecky angažovaného dospělého nebo dítě - slouží na úhradu notových materiálů, režijních nákladů spojených s pobytem a jeho přípravou, odměnu vedoucím skupin (v případě potřeby je možné domluvit jinou částku)

Příspěvek za hlídání dětí s ohledem na počet hlídaných dětí podle individuální dohody rodičů hlídaných dětí s "babičkami"

Pobytové náklady jdou celé majitelům statku - tedy domácím Joachimu Dutschkemu a Agnes Murbach.

Organizuje a už se na Vás těší
Mojmír Poláček

Přihlášky:
s uvedením počtu účastníků, stáří dětí a druhu ubytování zasílejte prosím neprodleně, nejpozději však do konce května 2016, na obvyklou adresu.


Stav přihlášených
můžete sledovat v připojeném a pravidelně aktualizovaném seznamu.



Creative Commons License